یزدفردا :فرماندار بافق :کانون های جدیدالتاسیس با ارائه طرح های برنامه ریزی شده تا سقف یک میلیون تومان اعتبار دریافت کنند.

"حسین ندافیان" در نشست هم اندیشی مدیران مسئول و رابطان فرهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بافق با تاکید بر ضرورت ارتقا کیفی فعالیت های جوانان در مساجد افزود: مسجد اصلی ترین پایگاه برای حفظ وحدت در جامعه اسلامی است و کانون های فرهنگی و هنری مساجد بهترین نهاد برای جذب جوانان مسجدی است که ساماندهی فعالیت این کانون ها ضروری است .
وی تصریح کرد: مساجد از صدر اسلام تا کنون خاستگاه آموزش های فرهنگی و آموزه های دینی و نمایشگاه هنرهای اسلامی و و ایجاد بصیرت و کانون بیداری اسلامی بوده است و این موارد در حال حاضر باید حفظ شود.
فرماندار بافق با اشاره به نقش مساجد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ، مساجد در جامعه از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است که این جایگاه در قبل از انقلاب رنگ و لعابی نداشته است .
وی با بیان اینکه محور همه حرکت های مردمی و نهادها مسجد است افزود: باید با رعایت کامل حرمت و شأن مسجد، ساختارهای مسجد را بروز کنیم تا جذابیت مسجد برای جوانان بیش از پیش شده و حضور آنان در مسجد پررنگ تر شود.
ندافیان تصریح کرد: با توجه به تلاش گسترده دشمن در عرصه جنگ نرم که بسیار پیچیده عمل می کند باید هوشیار بود و با روشهای گوناگون و متنوع امروزی در امر جذب و سازماندهی نوجوانان و جوانان در مساجد تلاش کرد.
وی وحشت دشمنان نظام را از همین حضور جوانان در مساجد و حرکت های مردمی مسجد محور عنوان کرد و یادور شد:هم اکنون کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان نماد مقابله با تهاجم فرهنگی به صورت فعال در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم دشمنان قرار دارند/

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا